Červený nos

15.01.2014 17:56

 

Ahojky!!! 

 

Dnes som sa rozhodla Vám sem dať článok týkajúci sa Červeného nosa. Niekoľkokrát som videla reklamu v TV, ale nejako som tomu nevenovala pozornosť, ale nedávno som dostala od dedka pero s týmto logom a nedalo mi to a tak som to hodila do googla. A vyhodilo mi to celú stránku. Hneď newsletter. Zatiaľ som žiadny nedostala, no som zvedavá, že čo to bude. Na stránke je aj možnosť stiahnuť si knihu zadarmo. Mne to nedalo a hneď som ju aj celú prečítala. Miestami som mala skutočne slzu na krajíčku. Je neskutočne úžasné, čo títo ľudia robia a ako sa snažia ostatným pomôcť. Veľmi ich obdivujem. Zamýšľala som sa dosť nad tým a úprimne netuším, či by som to ja osobne zvládla. Ono sa to povie, veď len ostatných rozomievajú, lenže to nie je len tak, je to fakt úžasné. Ak budete mať čas, tak si minimálne pozrite ich stránku a keď vás to zaujme, tak aj tú knihu. Chcela som, aby na blogu boli aj také články, pretože nie veľa ľudí o tom vie a myslím, že by sme o niečom takom mali byť oboznámení, pretože títo ľudia fakt majú minimálne odo mňa veľký obdiv. 

 

Počuli ste o tom niečo? Čítali ste tú knihu? 

 

 

/po kliknutí na obrázok Vás to presmeruje na stránku, kde sa dá zadarmo stiahnuť kniha/