L.A.Candy

15.01.2014 17:59

 

Ahojky!!! 

 

Ja viem, že už ste určite čítali nejaké tie články ohľadom týchto kníh od Lauren. Ja som sa k ním dopracovala len nedávno, vlastne cez Vianoce a žiaľ len v elektronickej podobe, ale všetky 3 knihy som zhltla v priebehu pár dní. Nechcem Vám tu teraz však písať o tom, že som ich čítala, ale vám ich odporučiť, ak ste ich ešte nečítali. Keď som čítala rôzne recenzie, niektorí si ich veľmi chválili, iný prišli s tým, že to mohlo byť všetko v jednom, ale podľa mňa boli všetky knihy dobré a pekne rozdelené a také prehľadné. Príbeh vám hovoriť nebudem. Možno ho viete, to už veľmi riešiť nebudem, ale plne odporúčam. Je to vážne také oddychové čítanie, pri ktorom nemusíte veľmi uvažovať. Zasmejete sa, aj trošku neutrálne prežijete niektoré časti, lebo na nejaké smútenie tam nič také extra nie je. 

 

 

Teraz mi príde ten článok taký bezpointový, ale snáď viete, čo som tým chcela povedať... :)